Hot Posts

6/recent/ticker-posts

BUNGA HAROTAS - PRATAMA TRIO


https://www.youtube.com/channel/UC3_w2y99JjI7IU8vjZgPjYg



*
Ale bunga na uli
Tinodo ni rohakki
Naeng nian hu buat ho
Asa hot ho dilambunghi

**
Alai di dok ho tu au
Jolo sae sikkolami
Dilehon ho do tittin mi
Lao patuduhon holongmi

***
Manetek ilu mi Lao paborhathon au
Gomos di tiop ho Jari ni tangan hi
Laos di dok ho tu au.. 
Holong roham di au

Reff :

Songon na marnipi au
Umbege barita mi
Na naeng muli nama ho
Tu na pinillit mi
Manundalhon au tahe diluat na dao

Tittin na ni lehonmi
Lam palungun rohakki
Ai sanga hu todo ho
Na gabe rokkaphi
Ai sanga hu tanda ho
Si bunga nauli
Boasa ma hu tanda ho
O bunga harotas

(Musik..........) 



***
Manetek ilu mi Lao paborhathon au
Gomos di tiop ho Jari ni tangan hi
Laos di dok ho tu au.. 
Holong roham di au

Reff :

Songon na marnipi au
Umbege barita mi
Na naeng muli nama ho
Tu na pinillit mi
Manundalhon au tahe diluat na dao

Tittin na ni lehonmi
Lam palungun rohakki
Ai sanga hu todo ho
Na gabe rokkaphi
Ai sanga hu tanda ho
Si bunga nauli
Boasa ma hu tanda ho
O bunga harotas

Boasa ma hu tanda ho
O bunga harotas

End........... 


Posting Komentar

0 Komentar

close