Hot Posts

6/recent/ticker-posts

LIRIK LAGU HO DO ROKKAPHU - DORMAN MANIK



*
Molo hu ingot sude
Mula ni pargaulanta najolo tahe
Tung godang do pamola mola
Pahata hatahon asa sega holong ta i

**
Hape tung sude do dame
Tung so adong na hurang marture sude
Nunga sada be hita nadua
Sahat tu na marhasohotan da hasian

Reff : 

Mauliate ma hasianku
Di sasude holong ni rohami
Ai ho do rokkaphu soripadaki

Sai sada ma tontong rohatta i
Sahat tu na saur matua i
Diramoti Tuhan ma holong ta i

Saleleng nai.....

(Musik.........)


**
Hape tung sude do dame
Tung so adong na hurang marture sude
Nunga sada be hita nadua
Sahat tu na marhasohotan da hasian

Reff : 

Mauliate ma hasianku
Di sasude holong ni rohami
Ai ho do rokkaphu soripadaki

Sai sada ma tontong rohatta i
Sahat tu na saur matua i
Diramoti Tuhan ma holong ta i

Saleleng nai........

(Musik.........)

Reff : 


Mauliate ma hasianku
Di sasude holong ni rohami
Ai ho do rokkaphu soripadaki

Sai sada ma tontong rohatta i
Sahat tu na saur matua i
Diramoti Tuhan ma holong ta i

Mauliate ma hasianku
Di sasude holong ni rohami
Ai ho do rokkaphu soripadaki

Saleleng nai........
Saleleng nai........

Hasianku....

End

---------------------------------------------------------------------------------
Tonton Videonya Disini


Dorman Manik-Ho Do Rokkaphu

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tonton Juga Video Ini


Frans Sitanggang - Hasian


Posting Komentar

0 Komentar

close